2012. december 13., csütörtök

Termék bemutató.

2012 november 30. a szomszédasszonyom meghívott egy termék bemutatóra az Orosházi Művelődési központba.
Mivel 9 órakor kezdődött,fél kilenckor elindultunk gyalogosan.Út közben elmondta,hogy a telefonban( mert őtet telefonon keresztül hívták meg ),azt mondták neki,hogy 30 ezer forintos ajándékot kap ő is és akit magával hoz.Addig amíg oda nem értünk találgattuk,vajon milyen ajándékot kapunk majd,és megéri-e a cégnek ekkora értékű ajándékot adni.De mivel egyikünk sem látnok ezért úgy voltunk,hogy előbb utóbb majd meg látjuk.
Mikor oda értünk a színhelyre már a földszinten várt minket is,és az utánunk jövőket is egy alacsony vékonyka hölgy,megkérdezte a nevünket s a szomszéd asszonyomtól a kódot amit telefonon keresztül mondtak meg neki,felírta nekünk meg alá kellett írni.
Az előadás a második emeleten volt így a kényelmesebbik utat választottuk,lifttel mentünk fel.A teremben várt minket 3 fiatal ember.Az asztalon piros lepellel le voltak takarva azok a termékek amik majd bemutatásra kerülnek.Az előadás kezdetére a hölgy is csatlakozott a 3 fiatal emberhez aki minket a földszinten fogadott.
Elkezdődött az előadás,először mindenkinek adtak 1 cetlit arra rá kellett írni a ;nevünket-lakcímünket-telefon számunkat,és a születési évünket.Mikor ezzel mindenki végzett,azt mondták,hogy most még ne adjuk vissza a cetlit,majd csak akkor amikor ők kérik.
A bemutatkozásuk hosszú,és az én részemről piszok unalmas volt,szerintem elég lett volna a nevüket megmondani nem kellett volna még az önélet rajzukkal is untatni minket elvégre nem ezért jöttünk.
Végre befejezték a bemutatkozást,mi a jelen lévők azt hittük,hogy elkezdik azt amiért valójában jöttünk-tévedtünk,mindenkivel húzattak 1 sorsjegyet amin 7 jegyű szám volt,az én 7 jegyű számon 9 cel kezdődött a szomszéd asszonyomé 4 essel kezdődött.
Végre elkezdődött az amiért valójában jöttünk-a termék bemutatása,le vették az első piros lepelt,24 db-os edény készlet volt alatta,hosszadalmasan el mondta az egyik fiatal ember,hogy ezek az edényeket mien könnyű tisztítani,nem kell hozzá semmiféle mosogatószer elég egy nedves ruhával meg törölgetni és,hogy ilyen fényes és csillogó legyen mint most,be kell dörzsölni citromlével,s ha főzünk benne akkor ezt egészségesen tudjuk megtenni mivel nem kell se zsírt-se olajat tenni az edénybe még akkor sem ha húst sütünk .Nem tudom ki,hogy van ezzel,de számomra ezt nehéz lehinni,és én abban is erősen kételkedek,hogy tisztításhoz elég egy nedves ruha.
Levették a második lepelt is,ez alatt két karikás főző lap volt ami árammal működik,az előadó ennek is elkezdte a jó tulajdonságát sorolni,kevés áramot fogyaszt,gyorsan meglehet rajta főzni;sokkal gyorsabban mint a gáztűzhelyen,és bárhová magunkkal lehet vinni,mert könnyű.Számomra ez már hihetőbb.
A harmadik lepel is lehullott,ez alatt egy fotel és egy kis zsámoly volt.Az előadó szerint ez egy maszírozó fotel és zsámoly.Szintén árammal működik mind a kettő,aki akarta ki is próbálhatta.Persze felhívta a figyelmet,hogy aki szívritmus szabályozót használ ,és a kismamák ne használják! Addig amíg sorra kerültek azok akik ezt a fotelt ki szerették volna próbálni,addig  az előadó az összes termékről hosszasan beszélt,áradozott arrol hogy az aki ezekből vásárol micsoda főnyereményhez jut.
Az áraikat elnézve,előbb nyerni kellene a lottón legalább egy négyest ami jól fizet!De ha valaki mindegyik terméket meg szeretné vásárolni a négy találat kevés lenne hozzá.
Akik kipróbálták a fotelt azokat ki állította maga mellé,hogy mindegyikük mondja el mit éreztek akkor mielőtt a fotelt kipróbálták s mit éreznek most miután kipróbálták .
Nem írom le ki-mit mondott,nem is tudnám szó szerint leírni,a lényeg az volt,hogy mindegyikük csupa csupa jót mondott,mivel én nem próbáltam ki így kénytelen vagyok hinni nekik.
A bemutató a sorsolással folytatódott,most mindenkinek elő kellett vennie a sorsjegyét,elővett az előadó 3 lezárt borítékot,ezek a borítékok megvoltak számozva;1-2-3.,elővette a megmaradt sorsjegyeket,és arra kérte a jelenlévőket,hogy jelentkezzen valaki aki a megmaradt sorsjegyből húzni fog hármat,mivel nem akart senki jelentkezni,így hát én jelentkeztem.
Ki álltam az előadó mellé,persze azt hittem,hogy ez a sorsolás gyorsan lefog bonyolódni-,hát tévedtem.Elkezdett áradozni,hogy mien értékes tárgyakat lehet nyerni,engem meg megesketett arra,hogy állandóan mosolyogni fogok a sorsolás alatt.
Marhára bántam,hogy jelentkeztem,de már nem volt vissza út.
A sorsjegyekből húztam egyet az előadó felbontotta az egyes számú borítékot,utána a sorsjegyet;a lényeg az volt,hogy mindenkinek a saját sorsjegyének az első számát kellett figyelnie,az első szám a kettes volt,ugyan is az előadó is a felbontott sorsjegynek csak az első számjegyét mondta be.Akinek kettessel kezdődött a száma annak a sorsjegyét lepecsételték s közölték,hogy szünetben regisztrálják magukat a kollégáiknál,az egyes számú borítékban egy cetula volt amire 50 ezer volt írva.Ki húztam a második sorsjegyet,az előadó felbontotta a kettes számú borítékot egy cetlire pedig 70 ezer volt írva,a kihúzott sorsjegy első száma a kilences volt,mivel nekem is kilencessel kezdődött a sorsjegyem első száma így az én sorsjegyemet is lepecsételték..Ki húztam a harmadik sorsjegyet az előadó felbontotta a hármas számú borítékot s utána a sorsjegyet a sorsjegy első száma a négyes volt.A szomszéd asszonyomnak is négyessel kezdődött,de most ki kellett menni azoknak az előadóhoz akiknek négyessel kezdődött a számuk,így ki ment a szomszéd asszonyom is,- na a bukta most jött!a felbontott boríték cetlijére 300 ezer volt írva,az előadó közölte a körülötte állókkal,hogy az aki 300 ezer forintot kifizet akár egybe -akár kamat mentes részletre,az elviheti az asztalon látható összes terméket.
Senki nem vállalta be ezt a 300 ezer forintot.
Ezután kezdődött a szünet.Mivel arról volt szó,hogy a szünetben lehet regisztrálni annak akinek a sorsjegye le van pecsételve így én is sorba álltam.Mikor sorra kerültem fel ajánlották,hogy választhatok az asztalon lévő termékekből egyet s az árából leveszik a 70 ezer forintot és "csak" a fent maradó összeget kellene nekem kifizetni vagy egyben-vagy részletre,én nem éltem ezzel a lehetőséggel,de ahogy elnéztem-sem az előttem levők-sem az utánam következők sem éltek a lehetőséggel.Hát ennyit a sorsolásról és a nyereményről.
Szünet után fojtatódott az előadás;én ezt már csak színjátszásnak nevezném.
Most előkerültek a gyapjú termékék,most is  hosszú lére engedték a gyapjú jó tulajdonságát.Először egy takarót mutattak be,egyik oldala téli-másik oldala nyári,ezt követte a memori párna,ennek a párnának is a bemutatása eléggé hosszúra sikerült.
Amikor az előadó végzett megkérdezte kinek lenne szüksége a gyapjú takaróra,minden jelentkezőnek kezébe adott 1-1takarót,utána felajánlotta,hogy aki eleget tesz a kérésének annak ad 1 memori párnát is,de csak akkor árulja el a kérést ha már a párnát oda adta a jelentkezőknek,;akinél volttakaró-anélkül,hogy tudták volna,hogy mit fognak kérni tőlük mind felemelte a kezét,így a párnát is megkapták.-Hogy mi volt az előadó kérése?,nem más mint az,hogy azok akik hajlandóak ki fizetni a takarót és a párnát akár egy összegben-akár részletre ingyen kapnak még egy párnát,-nagy lelkű ajánlat-, ezt senki nem vállalta be ezért az előadó kollégái vissza vették a párnákat-takarókat-.
Következett az amire szerintem mindenki már nagyon várt;a 30 ezer forintos ajándék.
Szerettem volna látni magunkat,hogy mien pofát vágtunk az ajándéknak,ez az ajándék nem volt más mint egy utazási utalvány Toszkánába 7 napra,és 1 DVD.Az úti költség 100 ezer forint,ha én elmennék erre az útra nekem ebből a 100 ezer forintból elengednék a 30 ezer forintot,így nekem ha jól számolom 70 ezer forintot kellene fizetni,igen ám de nekem kellene vinnem valakit,akinek ki kellene fizetni ezt a 100 ezer forintot egyben,egyedül nem mehetek.Az utalvány csak 2013-ban érvényes.Én nem akarok menni Toszkánába.
Arra számítottunk,hogy ezzel vége is lesz ennek a termék bemutatónak,de tévedtünk.Elő kellett vennünk azt a csklit amire az adatainkat kellett fel írni( név-telefonszám-cím-születési év ).Ekkor az előadó megkért mindenkit,hogy azok emeljék fel ezt a cetlit akik szeretnék,hogy elvigye őket Toszkánába(ezt nem igazán értettem,hogy mire jó ez az egész),elég sokan fel emelték ezt a cetlit,a kollégái össze szedték a felemelt cetliket s betették őket egy kalapba,a hölgy;aki érkezésünkkor a földszinten várt minket ki húzott belőle 6 nevet,vagy is 6 cetulát,ezeknek a személyeknek adtak ugyan olyan utazási utalványt amiet már mindenkinek adtak( ez volt az a 30 ezer forintos ajándék ).Az előadó mind a 6 illetőhöz odament,közölte velük,hogy abban az esetben mehetnek vele Toszkánába,ha eleget tesznek,a már fent említett feltétéléknek-,vagy is a 100 ezer forinbol el engednek 30 ezret és a fenn maradó összeget egyben kifizeti,és valakit vinnie kell magával,egyedül nem mehet,de az illetőnek akit magával visz annak ki kell fizetnie a 100 ezretz.( nekem ez az egész tök homály, ha valaki érti mi ebben a nagy szenzáció kérem írja meg,előre is köszi.)
Ketten vissza adták az utalványt-köszönték szépen de nem éltek ezzel a nagylelkű ajándékkal.Annak a 4 személynek akik megtartották az utalványt adott nekik az előadó 1-1 gyapjú takarót,felajánlotta nekik,hogy ezt a takarót egyben vagy részletekben kifizetik akkor ad mellé ajándékba 1 memori párnát.El fogadták az ajándékot vállalták,hogy a takarót részletekben kifizetik így megkapták a párnát.Ez után következett a fotózás.Állítólag azért kellett egy fotót készíteni mert a főnökük ezt kérte.(nekem ezt elég nehéz el hinnem ),mikor vége volt ennek a nagy ceremóniának,rövid szünet következett.
A szünetben egy idősebb hölgy oda ment az egyik uri emberhez,aki a termék bemutató egyik tagja volt, s meg kérdezte tőle miért váltott szakmát,ugyan is a hölgy felismerte,hogy az SZTK-ban volt reomatológus.  Ez az úri ember csak annyit válaszólt,hogy a szünet után beszélni fog erről.
A szünet után valóban válaszolt a hölgy kérdésére.
-A szünetben megkérdezte tőlem egy kedves hölgy,hogy miért váltottam szakmát,nos ennek két oka is van-;az egyik az,hogy reomatológusként keveset kerestem-,a másik ok,hogy a kedves pácienseim üresen hagyták a zsebemet,nem adtak PÉNZT!( hát ez ám a pofátlanság! )

Mikor befejezte a válasz adást elővett jó néhány doboz balzsamot s meg kérdezte,hogy ki szeretné közelebről megnézni ezt a balzsamot,én is és még jó néhányan jelentkeztünk.Mindegyikőnknek adott 1-1 dobozzal,a dobozon nem volt magyar nyelvű felirat,ami viszont szembe tűnt az az ára:19,80 euró,ez durván átszámítva olyan 6 ezer forint lehet,vissza akartam adni a balzsamot,és  a többiek is-,de nagy meglepetésünkre ez a volt reomatológus ki jelentette,hogy a balzsamot nem lehet vissza adni,hanem ki kell fizetni,nem 6 ezer forintott hanem 3 ezret kell fizetni érte.Megdöbbenve néztünk rá,egyszerűen nem akartunk hinni a fülünknek!.De még nagyon felsem ocsudtunk a meglepetésünkből,ez az úri ember ra kezdett;
-Na elő azokkal a pénztárcákkal!,de ne azt vegyék elő ami üres,hanem azt amiben pénz is van!El ne hitessék velem azt,hogy itt mindenki csóró!Vegyék elő a pénzt és adják oda a kollégáimnak,addig nem lesz vége ennek a termék bemutatónak amíg ki nem fizetik a balzsamot!
 Voltam már sok termék bemutatón,láttam már sok furfangos dolgot,hogyan adnak el terméket-,de ilyen pofátlanul még nem láttam terméket eladni.
A balzsam árát meg kapták,persze semmiféle számlát vagy blokkot nem kaptunk.
Ha ez a reomatolögus a pácienseivel is így beszélt nem csoda,hogy üresen hagyták a zsebét.
Otthon alaposan meg néztem a balzsamot de magyar nyelvű tájékoztatót nem találtam benne,pedig tudtom szerint kellene,hogy legyen benne.



Ez az a balzsam amit ilyen aljas módon adtak el,
Nem adtak számlát az értékesítésről,
Nem volt Magyar nyelvű tájékoztatoja.
  
                                              http://nyugdijas.network.hu/blog/nyugdijas-klub-hirei/termekbemutatok-ingyenes-egeszsegnapok-atvagas-az-egesz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése